úterý 18. února 2014

Banánové hody

Pokud je nějaké ovoce, které doma nikdy nesmí chybět, je to banán.
Pokud jde o ovoce, se kterým si nejlépe rozumí arašídové máslo, je to banán.
A co se týče mého nejoblíbenějšího ovoce, je to co? Správně. Je to banán


Nejen, že je to vynikající zdroj energie, on je také děsně dobrý! A vážně byl zrozen k tomu, abychom ho kombinovali s arašmáslíčkem a se skořicí.
Nebudu Vás zahlcovat řečmi o tom, čím je našemu tělu banán prospěšný, stejně bych akorát kopírovala strejdu Googla.
Raději se pojďme podívat na to, jak konzumuji banán já. Nejradši.
Protože to jste chtěli určitě celý život vědět!

Na kaši aneb když je mi mistička malá.. Ale všechno jsem to snědla! A nevykydala!

Na palačinkách!

Na lívanečkách!

Schovaný v brownies. Protože já co? Protože já miluju brownies!

A na závěr si dáme banánovou párty!

Mějte se famfárově a konzumujte banány! :-)


26 komentářů:

  1. :D banán je taky můj oblíbenec a ta tvoje srdcová kaše, mňam!

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, takovej banán.. Je zkrátka banán. Svatej grál! :D Ale hecla jsem se, že si ho budu dopřávat obden. Takže dneska už vím, že zítřejší ráno bude stát za prdek, protože prostě nemám banán. :D
    Mimochodem, bude to znít zvláštně a naprosto nekombinovatelně, ale banán a šunka .. ahhh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Banán a šunka? Really? :-D

      Vymazat
    2. dej tomu šaaaanci! :D Mám prostě divný chutě! :D

      Vymazat
    3. A jakym způsobem to jíš? :-D
      Zabalíš banán do šunky? Dáš obojí na chleba?

      Vymazat
  3. Banány forever !!! Jinak krásné foto !

    OdpovědětVymazat
  4. No jo, o banánech bych taky mohla spustit, ale to bych se asi až moc rozvášnila a bylo by zle :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Bez banánu ani ránu :D Neumím si bez něj představit ráno. Samozřejmě v kombinaci s PB a skořicí, ať jde o kaši, tousty, lívanečky..cokoli :D

    OdpovědětVymazat
  6. Banány jsou prostě nejlepší a ty Tvoje fotky, to je prostě paráda a i ten porcelán, co používáš.
    Já je taky miluju, zrovna dneska jsem si banánem doplnila energii.

    OdpovědětVymazat
  7. Snidane bez bananu, kdo to kdy slysel ;D? Doporucuju zkusit taky kombinaci banan+karob - delicious ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně karob nijak moc nenadchl, ale ještě mám doma skoro celý pytlíček, tak ho musím nějak zužitkovat. Asi z něj něco upeču. S banánem. :-D To by mohlo být fajn.

      Vymazat
    2. Ja jsem mu taky urcitou dobu nemohla prijit na chut, ale pak to prislo a ted mam dalsi zavislost :D Snazila jsem se skorici trochu omezit, protoze snizuje tlak (coz je pro vetsinu populace priznivy efekt), ale ja ho mam normalne dost nizky a obcas jsem pocitovala slabost dopoledne po "skoricove snidani".

      Vymazat
  8. banány miluju,ale jenom mražený. Bohužel většina banánů v krámě je nezralá a je mi po nich špatně. Tak si musím vždycky počkat než pořádně zhnědnou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda.. mně nic nedělají, ale je lepší nechat je pořádně uzrát, to ano :-)

      Vymazat
  9. Banán má moc ráda! :))
    A na toustu s arašídovým máslem a skořicí je nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  10. Banán je prostě nejlepší! Já miluju banánové lívance, taky v kombinaci banán a arašídové máslo, banán a kakao...vlastně banán by šel dobře asi se vším :D

    OdpovědětVymazat
  11. Banánománie :D Souhlasím, banán je prostě nejlepšííí :)

    OdpovědětVymazat
  12. Banána na všechny způsoby. Zralej, nezralej, žlutej nebo černej, nepohrnu jím nikdy. A s burákovym máslem? Bezkonkurenční.

    OdpovědětVymazat
  13. Banány taky zbožňuju! I máslíčko. Ale jejich kombinaci ne. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :-)