neděle 16. února 2014

Destroy what destroys you!

...protože cvičení je terapie
...protože při cvičení zapomenu na všechny starosti
...protože po cvičení si připadám jako like a boss, který odvedl skvělou práci
...protože cvičení je lék
...protože když cvičím, jsem v jiném světě
...protože můžu překonávat sebe samu
...protože když jsem naštvaná a nic se mi nedaří, zacvičím si o 100% agresivněji a kvalitněji než normálně
...protože když se mi nechce a donutím se, je to pak mnohem kvalitnější!
...protože se mi mění postava
...protože jsem silnější
...protože endorfinky jsou moje droga
...protože jsem rychlejší


... a protože u mě momentálně panují všechny výše zmíněné pocity a už se těším, až to ze sebe všechno dám do těch zatracených žlutých lan!










Přeji Vám krásné nedělní odpoledne!

10 komentářů:

  1. Pravda, pravda! A třetí fotka je naprosto boží.

    OdpovědětVymazat
  2. nemůžu nic jiného než souhlasit! :)
    Hlavně s tím, že endorfiny jsou tvoje drogy, protože moje taky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bezva clanek! Velky souhlas. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherně shrnuto! Teď ležím doma a úplně na sobě cítím, jak se těším, až si zase zacvičím, děsně mi to chybí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím se vším! Train like a beast, look like a beuty :-))

    OdpovědětVymazat
  6. ...protože tenhle článek je opravdu zatraceně dobrá motivace!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :-)