středa 24. září 2014

Tipy na večeře!

Krásný večer!
Dnes tady mám pár tipů na večeře, protože...
koho by to bavilo, jíst pořád dokola jedno a to samé?
Ok, mě to občas baví. :D a občas docela hodně!
Ale pak přijde den, kdy to chce změnu.. a proto jsem tady já se svými kreativními výtvory.



No.. Když tak na ty fotky tak koukám, tak zjišťuju, že skoro všude je vajíčko, takže zas tak kreativní nejsem.. (Ale když mi to chutná, žejo).. 
Mým největším kulinářským vrcholem posledních dní byla dýňová polévka. Mohla bych jí jíst celý podzim. Začala bych teď a skončila někdy na začátku prosince. A pak už bych začala jíst vosí hnízda. A vánočku. A tak. 
Když už jsme u té vánočky, tak za tři měsíce jsou Vánoce! 
(to jako vážně?!)

 Já mam tu dýňovku fakt ráda! Ještě že jsem teď zásobovaná dýněma a můžu je vařit ostošest. (Díky, Spermintku!)



 A špagety taky můžu! Jenom s rajčátky a bazalkou. Tak je to nejlepší. Rychlovka a dobrota. :-)

 A zeleninový salát s cizrnou a jogurtem je taky fajn. (Až na tu umazanou misku)
A to vajíčko. Jsem hroznej vajíčkožrout.

A zase to vajíčko. (Taky máte tak rádi tekutý žloutky? :D)
Večeře ala anglická snídaně je nejlepší! A když přidáte avokádo, nic tím nezkazíte, naopak!

A na závěr jedna nehezká fotka, ale zase jednoduchý salátek. A ty nejošklivější fotky s nehezky vypadajícím jídlem jsou většinou nejdobřejší, takže...
No prostě zase zeleninka, avokádko, tuňáček a cizrnka..

A co večeříte vy? :-)

5 komentářů:

  1. Anglická snídaně k večeři mě pobavila :D Ale jíš hezky barevně a dýňovou polévku mám taky ráda :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé tipy :) taky jsem vajíčko žrout. Jo tekuté žloutky miluju, ale poslední dobou mě ignoruje pánvička a nechce moje vajíčko pustit, takže se mi to vždy rozthrhne :/

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně.. to co nejhůř vypadá je vždycky nejlepší :D Moje salátové misky jsou vždy takové patlaniny, ale pochutnám si bezvadně :)
    Jinak vajíčkožrout a dýňovépolévkyžrout jsem i já! Hrdě se k tomu hlásím :D

    OdpovědětVymazat
  4. mňam, vypadá to krásně. Já večeřím každý den to samé, prostě se toho ne a ne přejíst a celý den se na to vždycky těším :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem dobrá! Minulou neděli jsem si udělala lívanečky! A asi to zavedu jako tradici. V neděli prostě budou lívance a je to :D Já bych si tak strašně ráda dala vajíčka! Přijde mi, že jsem je neměla už nějak moc dlouho. Je to asi jen 14 dní, ale i to je dost dlouho! :D
    Já mám večeře takové podobné. Jsou to těstoviny, rýže, zelenina, luštěniny...ale vůbec mi to nevadí. Tyhle věci mám nejradši a klidně bych je jedla denně :)

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :-)