středa 30. července 2014

Cvičím, protože...

...během cvičení zapomenu na všechny starosti
...se mi vždycky zlepší nálada
...mě to baví
...mě baví sledovat, jak se zlepšuju
...jsem silnější fyzicky i psychicky
kecam! (vy jsme mi to věřili?)
...cvičím proto, že chci vypadat dobře nahá



Néé, všechny ty výše zmíněné důvody jsou ty správné důvody.
...Ale tak to je jasný, kdo by nechtěl vypadat dobře nahej, žejo.

Ještě naplněná endorfinkama a zničená cvičením vám píšu článek o tom, jak je to bezva a proč vlastně cvičíme...
Tedy proč cvičím já.
Dneska jsem si to totiž opět uvědomila.
Celý den totálně na prd.
A když je den blbec, pomáhá cvičení.
Ale já si řeknu, proč jako cvičit?! Stejně to bude pak všechno blbý. Nic nepomůže.
Ha, to je ta chyba!
Když má člověk špatnou náladu, měl by se jít vybít a dostat to ze sebe sportem. Nebo nějak jinak, ale zkrátka vybít a nesedět a nefňukat! (:D )
Dneska jsem se opět ujistila, že to je prostě nejlepší lék. Pohyb.
Dala jsem si doma dvě hodinky cvičení s Jillian (asi po 283028 letech) a s Rebecou a Kelsey Lee z XHIT Daily.
A cítím se jako nový člověk!
Protože během cvičení člověk zapomene na všechny starosti a soustředí se pouze na cvičení...
a naštvaná můžu být akorát tak na to, že to bolí.. (a ono to fakt občas bolí) A když jsem naštvaná, opřu se do toho ještě víc.
Ale jak je všeobecně známo, endorfinky jsou mocní čarodějové.
Tak. :-)

Jenže kolikrát když má člověk špatnou náladu, začne to řešit jídlem.
Ano, stává se mi to.
Ano, stává se mi to možná častěji než je zdrávo.
Jedna věc špatně -> všechno špatně.
Dám si kousek čokolády na zlepšení. Aha? Dám si ještě jeden. Dám si celou tabulku.
Není mi líp? Do háje, je mi ještě hůř!
Tak si dám ještě burákový máslo, to přece vždycky pomůže.Aha?
Jsem naštvaná, že jsem takovej looser, kterej řeší problémy jídlem?
Tak jo, už jsem to celý zkazila.
Tak si dám ještě ten dortík.
(Znáte ty pocity?)

Takže příště žádná čokoláda, ale pěkně zvednout nějakou tu činku.
Nebo se zavěsit na TRX. A nebo to jít vyběhat!
Nevěště hlavu a i když si myslíte, že horší to být nemůže, věřte tomu, že může!

Mějte krásný víkend a nezapomínejte...Nikdy není tak špatně aby nemohlo být ještě hůř.
Jen jsem Vám to musela sdělit!

9 komentářů:

  1. na to se dá říct jenom.............TAK! :D
    Jako bych to psala já, ať už s tím "už jsem to pokazila, už je to jedno, skleničko máslíčka pojď sem", tak s tím proč cvičím (ale jasně že chci vypadat dobře i v oblečení, mimo jiné :D), a taky jak to věšení na lanech pomáhá.
    Prostě upocená Markéta=spokojená Markéta :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Sklenicko maslicka pojd sem" :D jo, ono si o to vylozene rika!
      Veseni na lanech je lek na vsechno :-)

      Vymazat
  2. Tak pod to se taky podepisuju ^^ nejhorsi, takovy to "ted uz je to stejne jedno" :D a ke cviceni - jsem dost chcipacek, casto je mi divne, jsem unavena a tak, ale az na vyjimecny pripady (jako predevcirem, kdy jsem malem zvracela na autobusovym nadrazi :D) je mi pak vzdycky daleko lip :)) sportu zdar !!! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak takhle to mám taky ! :D A dost často :D Nejhorší je, že já si třeba zacvičím, cítím se skvěle a pak něco uzobnu a už to jede...další kousek a další kousek a cítím se jak troska ! Ale s tím je konec :D Nesmíme se tím tak zabývat prostě si člověk něco dá navíc, ale zase to vycvičí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlas se vším! :D
    Neříkám že se kolikrát nepřežeru a nejím skoro vše co vidím, ale zbavila jsem se mého velkého ZP hlavně díky tomu, že jsem si vždycky řekla: Jak ti bude až to sníš? Zase se budeš cítit blbě, nebudeš nikam chtít jít, budeš mít výčitky, stojí ti to za to? Apod...
    A cvičení, no :D miluju to, baví mě posilovat, dělat yogu, jezdit na kole, plavat..ale dokopat se k tomu je horší :D

    OdpovědětVymazat
  5. cvičím protože chci, být silnější, lepší a zdravejší. zahnat nudu sportem je tozhodně lepší než jídlem.

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně proto cvičím, zaženu tím všechny starosti a přinesu si spoustu radosti! :D
    www.hooneysfit.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já taky souhlasím. Ale přiznám se, že zezačátku jsem cvičila jen proto, že jsem chtěla vypadat dobře (nahá) :D Jinej důvod to nemělo. Nebavilo mě to, vlastně jsem to nesnášela. Nevím jak, ale nějak jsem se dopracovala k tomu, že mě to teď strašně baví a naplňuje. Po cvičení se zdá všechno lepší a hezčí. I já si tak připadám pro ten skvělej pocit cvičím. Taky mě baví, když citím tu bolest svalů :D Připadám si pak hrozně silná, že to i přes tu bolest zvládám.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :-)