středa 11. prosince 2013

Trocha motivace nikdy nikomu neuškodila..

Ano, je to tak, někdy dokážu trávit dlouhé chvíle koukáním se na různé fotky fitnessek, motivační obrázky, nakopávající věty atd. Protože pokud mám někdy nechuť cvičit (což se mi ale poslední dobou skoro vůbec nestává!), tyto obrázky mě zaručeně zvednou ze židle a já už se oblékám do sportovního oblečení a zapínám hlasitou muziku.
A protože motivace není nikdy dost, dnes se můžeme, chcete-li, kochat spolu :-)
Takže jdeme na to!


Makejme na tom, co máme. Tělesnou konstrukci prostě neovlivníme a to je jedna z nejdůležitějších věcí, které si musíme uvědomit, protože pak budeme akorát zklamaní, že se nám stále nedaří vypadat takhle a takhle, protože jsme si našli jeden obrázek a takhle přesně chceme vypadat. Ne, to přece nejde! Každý člověk je přece jiný. Takže pracujme na tom, co nám bylo dáno do vínku.
 Zlepšujme to, pracujme na tom, posilujme to. :-)

Protože jsem na Facebooku fanouškem mnoha a mnoha stránek o fitness, mám zeď skoro celou plnou těchto obrázků. (Když nepočítám obrázky výborně vypadajícího jídla, protože to je druhá věc, které jsem na FB fanouškem). Proto když se přihlásím na FB někde na veřejnosti (včera třeba ve školní knihovně), lidi se diví, co to je. Mně to ani divný nepřijde (nebo by mělo? :D), ale spolužačka se mě včera ptala "co to je?".

No, to je můj koníček, má motivace, můj cíl a pastva pro oči. :-)

Zuzka je velká inspirace a velký vzor. Tenhle obrázek jsem si vypůjčila od ní z FB. Není to skvěle nakopávající věta?

!!!



 Dat ass!



 :-) She lift!
 Super lavička, proč jí nemam nikde v okolí? Vyrobim :-)

Co Vy a Vaše drahá polovička? Cvičí? Cvičíte spolu?

 Dřepujme a dělejme mrtvé tahy!
 Moje oblíbená lana O:)

 Netrestejme se cvičením za to, že jsme snědli něco, co jsme neměli. Cvičme pro radost, pro dobrý pocit a pro vyplavení endrofinků. Vždycky, když odcházím z fitka, mám tak skvělou náladu, že to ani neni možný. Nikdy se mi nestalo, že bych odcházela z fitka naštvaná. To snad ani nejde, nebo jo?



Ano! Především to děláme pro sebe. Né kvůli tomu vypadat dobře v plavkách, né kvůli ex příteli, né kvůli nikomu. Kvůli sobě! To ostatní jsou jen další výhody :-)

A zajímal by mě Váš názor na tenhle obrázek. Pravá nebo levá? :-)

Hezký večer :-) 

5 komentářů:

  1. Krásné! :) Podle mě by měl být ten obrázek něco mezi.. Přibrala bych na svalech a trošce tuku :)

    OdpovědětVymazat
  2. pravá se mi vcelku zamlouvá. To já jsem taky snad nikdy neměla špatnou náladu po fitku.

    OdpovědětVymazat
  3. Super motivace. .) a u té poslední... víc se mi líbí levá. :) ale nejideálnější by bylo něco mezi oběma fotkami. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak já tyhle obrázky miluju, díky za ně :)
    A Vídeň si určitě užiješ :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :-)